close












Cause my heart breaks a little When I hear your name
It all just sounds like (oooooh) Mmm too young too dumb to realize

-Bruno Mars

















睡醒收拾一切。
準備回家。
我想念香港。















坐Tube火車去機場是我最後悔的事。
希望一生中有別的事超越它。
還被陰了要帶一大堆退稅的東西手提結果其實都沒檢查什麼的。

然後又坐飛機。

















六個半小時後。
特快的。
到了杜拜。

和Kelly聊了一下下。
然後又坐了一下。
兩小時多又過去了又上機了。















七小時的機。
共起來十三小時的機我看了三集的加勒比海盜都沒睡覺。
空中少爺很溫柔的叫醒我吃早餐。















然後。














拿行李。















Hong Kong。
I'm back。
Finally。
















最後。














London。
I started missing you when I just left.
And I miss you babe so damn much.

I can still feel the fresh air around you.
I can still hear you call.
I can still.....













我愛你。















That's all for ALL。















arrow
arrow
    全站熱搜

    思思 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()